Oferta Kruszyw

1. Kruszywo z żużla hutniczego


Mamy przyjemność poinformować Państwa, że nasze przedsiębiorstwo jest producentem wysokiej jakości kruszyw drogowych wyprodukowanych z żużla hutniczego Huty Jedność w Siemianowicach Śląskich.

Surowiec i technologia produkcji zapewnia najlepsze parametry kruszywa. Ponadto proces produkcji zapewnia odżelazienie kruszywa (uwolnienie od skrzepów i wszelkich cząsteczek metalicznych) poprzez zastosowanie uławiacza magnetycznego dużej mocy. Zastosowanie w ciągu technologicznym kruszarki szczękowej pozwoliło osiągnąć najwyższe parametry nośności w kruszywie łamanym.
Kruszywo to, zgodnie z wymaganiami PN–S-06102:1997 kwalifikuje się jako mieszanka kruszywa żużlowego z przeznaczeniem do wykonywania podbudów zasadniczych i pomocniczych z kruszyw stabilizowanych mechanicznie, niezależnie od kategorii obciążenia ruchem.
Nasze wyroby są zgodne z normami europejskimi PN-EN 13242:2008 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”. Kruszywa spełniające te kryteria mogą być stosowane w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych.
 
Przykładowe cechy wyrobu:
Oferujemy kruszywa sortowane w klasach ziarnowych (mm.) 0/8; 0/10; 0/16; 0/31,5; 0/63; 60/120 8/16; 10/31,5; 10/63; 31,5/63; oraz niesortowane.
 
W przypadku dużego odbioru istnieje możliwość dostosowania produkowanych frakcji do zamówienia odbiorcy.

2. Kruszywo z łupkoporytu

Ponadto oferujemy kruszywa z łupkoporytu (Łupek czerwony, przepalony), które doskonale nadają się do budowy dróg, autostrad, placów czy parkingów. Kruszywa są produkowane z wykorzystaniem wieloletnich doświadczeń w Europie Zachodniej i z zastosowaniem francuskiej techniki i technologii.
 
Na podstawie wyników badań i ich analizy wykonanej przez Laboratorium Inżynierii Lądowej „LABOTEST” w Katowicach stwierdza się, że materiał ten charakteryzuje się korzystnymi, z punktu widzenia przydatności do robót ziemnych, właściwościami zwłaszcza w zakresie kształtowania korpusu drogowego, a mianowicie:
 
  • jednorodnym stopniem przeobrażenia łupka surowego w przepalony łupek czerwony (łupkoporyt o charakterze rumoszu kamienistego);
  • ostrym kształtem ziaren ułatwiającym klinowanie się materiału w procesie zagęszczania, co ma istotny wpływ na stateczność formowanych nasypów;
  • ciągłym uziarnieniem, umożliwiającym dobre zagęszczanie materiału;
  • brakiem wrażliwości na możliwość powstawania wysadzin w warunkach działania wody i mrozu.
 
Kruszywo z łupka przepalonego spełnia wymagania określone w wytycznych IBDiM 1998 „Warunki techniczne wykonania podbudowy pomocniczej nawierzchni z łupku przepalonego” dla warstw mrozoochronnych. Łupek spełnia również wymagania normy PN S 02205: 1998, „Roboty ziemne. Wymagania i badania”, dla materiałów przeznaczonych do budowy nasypów drogowych. Kruszywo z łupkoporytu samoistnie przepalonego na zwałach charakteryzuje się twardym i zwięzłym czerepem i szaro czerwonym lub ceglastym zabarwieniem.
 
Wszystkie nasze produkty posiadają systematycznie uaktualniane badania i opracowania naukowe, oceniające ich przydatność w budownictwie drogowym, oraz wymagane atesty i świadectwa jakości.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Znajdź nas na Facebooku
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem